Mullsjö folkhögskola fyller 75 år

Fira med oss under en Jubileums-fixar-helg den 4-5 maj.

Tänk vad många vi är som har arbetat och bildat oss på Mullsjö folkhögskola.
Fritidsledare, konfirmander, esteter, personal, sommarkursdeltagare och många andra. Vi har nog alla träffat vänner för livet och somliga har även träffat sin livskamrat.

Vi i kamratförbundet tror att många med oss, känner lite extra för skolan och att tiden vi spenderat på Mullsjö folkhögskola för alltid har en speciell plats i våra hjärtan.

När nu skolan fyller 75 år vill vi passa på att fira på flera olika sätt.

Ett sätt att fira, är att ta hand om vår 75-åring lite extra. Därför vill vi bjuda in till en ”Jubileums-fixar-helg”. En slags volontärhelg då vi firar, umgås, fixar och pysslar om Mullsjö folkhögskola.
Skolan bjuder förstås på kost och logi.

Har du ditt hjärta för skolan, vill ge av din tid och samtidigt göra något gott för skolan?
Välkommen på Jubileums-Fixar-helg den 4-5 maj.

För att bättre kunna planera helgen, ber vi dig att skicka in en intresseanmälan senast den 29 februari.

Länk för intresseanmälan: