Mullsjö International Photo Festival

Att läsåret på Mullsjö folkhögskola är slut, betyder inte att det blir tyst och tomt i lokalerna. Tvärtom, under hela sommarlovet sjuder skolan av aktiviteter och lokalerna är ständigt fyllda.

Nu till helgen drar Sveriges största Fotofestival igång i Mullsjö. Fem dagar fullspäckade med utställningar, workshops och föreläsningar. De olika workshopsen hålls på Mullsjö folkhögskola. Fotografer som Morten Krogvold, Ingalill Snitt, Johan Lindskog och Annelie Utter och många andra finns på plats i Mullsjö. Mullsjö folkhögskolas egna fotolärare, Jaana Plate och Örjan Henriksson, finns självklart också representerade. Möjligheten finns att möta och prata med de kända fotograferna men du träffar även amatörer och fotoföreningar. Vi tror på trevliga dagar, där du kan mingla runt, lyssna på musikunderhållning, handla i festivalbutikerna, se film och mycket annat.

Missa inte Fotofestivalen i Mullsjö 2-6 juni. Läs mer här

VÄLKOMNA!