Nu är det sommarlov!

Idag trotsades kylan. För som traditionen bjuder inleds avslutningsdagen alltid med att flaggan hissas och därefter transporteras frukosten via båt till andra sidan sjön. I år föll regndropparna när den lilla ekan påbörjade sin färd över sjön. Det var många som huttrade och frös. På kaffet var det rykande åtgång. Men då och då tittade solens strålar fram. Näsorna vändes mot solen och trots kylan var det idel muntra miner.

Avslutningsdagen fortsatte sedan i skolans aula, där vi bjöds på sång, tal och stipendieutdelning.
Vi tackar alla för detta läsår och önskar er en riktigt HÄRLIG SOMMAR!

Ämnen