Vilken lördag!

Annika Freding, vår nya rektor, fick uppdraget att kicka igång Öppet hus 2023. Vilken rolig och inspirerande dag det blev!

Utställningar i vartenda hörn. Det bjöds på härlig musikunderhållning. Deltagare intervjuades om hur det är att studera på Mullsjö folkhögskola. I gymnastikhallen bjöd KRIK-linjen på en blandad kompott av massage, träningspass och smoothies. Klassrum, internatboende och ateljéer besöktes och flera rundvandringar på skolområdet gick av stapeln. Möjlighet fanns, att till förmån för Ukraina, köpa små vaser som Keramikskolan hade tillverkat. Kaffe serverades och i vanlig ordning bjöd köket på väldigt god mat. En riktigt bra lördag helt enkelt.

Missade du Öppet hus men är intresserad av hur livet fungerar på Mullsjö folkhögskola? Välkommen att besöka oss! Du kan vara med under ett par timmar eller varför inte en hel dag. Kontakta oss så bestämmer vi tid och dag för ditt besök hos oss.

Här kommer några små glimtar från Öppet hus. Håll tillgodo.